Data-driven communiceren en campagnes voor ledenorganisatie (E-Workshop)

Communiceren mét impact en het imago van je leden, sector, organisaties richting geven en sturen.

Alles start vanuit een strategisch en data-driven-verhaal. Expert Reinout Van Zandycke geeft inzicht in de principes en illustreert met veel voorbeelden (van Trump en Obama, politieke partijen en diverse andere ledenorganisaties).

Een sterk imago via een data-driven online aanpak

Versterk, leer bij en ontwikkel in het online overtuigen en het opbouwen van een positief imago voor je ledenorganisatie én sector, beroep of belangengroep. Dit komt aan bod in deze e-workshop: 

  • Hoe data driven campagne voeren
  • Hoe mensen overtuigen aan de hand van psychologische technieken zoals nudging en neuromarketing
  • Wat is de ideale strategie om een campagne op te bouwen (insights van team Trump en Obama, diverse politieke partijen en ledenorganisaties)

Deze workshop is voor BSAE op maat uitgewerkt op de context van ledenorganisaties, beroeps- en sectorfederaties, belangengroepen, ....

Reinout Van Zandycke 

Reinout Van Zandycke is zaakvoerder van Exposure en expert in de combinatie psychologie (neuromarketing, nudging) en online media. Het is auteur van het boek 'Het Nieuwe Campagne Voeren'. 

Hij ontwikkelde marketingcampagnes voor en gaf advies aan talrijke non-profit organisaties, politieke partijen en bedrijven. Hij gaf reeds 100-den workshops en lezingen en is docent social media en neuromarketing. 

Hij is regelmatig te horen in de media als analist en om duiding te geven bij campagnes van politieke partijen.

Reinout Van Zandycke en Exposure werkten o.a. voor CD&V, Open VLD, N-VA en SP.a, voor VVSG, VOKA en Bond Beter Leefmilieu (BBL) of Beweging.net. 

Lees hier meer over Reinout Van Zandycke en ontdek zijn blog.

Tijdens de e-workshop mag je je dus verwachten aan: 

  • Heel veel voorbeelden
  • Praktische tips die direct implementeerbaar zijn
  • Wetenschappelijk en psychologisch onderbouwd advies
  • Kennis en inspiratie uit internationale organisaties

Praktisch info

Wanneer?  Dinsdag 17 november 2020, van 09u30 tot 12u30

Waar? Online via ZOOM. Als je bent ingeschreven ontvang je een week vooraf een link voor de sessie.

Prijzen?

Dit is iets voor mij! Ik doe mee en schrijf me nu in:

  • 200 euro
  • 170 euro voor leden BSAE en collega's

Voor inschrijvingen na 29 oktober:

  • 250 euro
  • 200 euro voor leden BSAE en collega's:

Prijzen excl. BTW. Kosteloos annuleren kan tot 5 dagen voor de sessie. Of je kan je laten vervangen door een collega.