Bouwunie zoekt Customer/Member Care Medewerker (Part Time)

Bouwunie is de partner om bouwondernemers te helpen sterker te ondernemen door weer en wind! Zij zoeken voor het kantoor in Vilvoorde een Customer Care Medewerker. Je staat mee in voor de customer journey van de leden/klanten en contacteer en informeert nieuwe klanten/leden.

Bouwunie is de organisatie die al 60 jaar – samen met Unizo – KMO-bouwbedrijven beschermt inzake hun rechten en belangen. Bouwunie-leden kunnen rekenen op een sterke expertise, verdediging van hun belangen, toegang tot gebruiksvriendelijke tools, administratieve ondersteuning maar ook op een stevig aanbod van infosessies, opleidingen en events. Kortom, Bouwunie is de partner om bouwondernemers te helpen sterker te ondernemen door weer en wind! Momenteel zoeken wij voor het secretariaat te Vilvoorde een Customer Care Medewerker - Part Time.

  • Je vervolledigt en actualiseert actief de klantengegevens in de CRM.
  • Je staat mee in voor de customer journey van de leden/klanten: versturen van infopakketten, welkomstpakketten, welkomstcommunicatie,…
  • Je belt naar nieuwe klanten/leden om hen welkom te heten in de organisatie, hen te informeren over de dienstverlening en aanvullende data op te vragen.
  • Je zorgt voor administratieve ondersteuning en het onthaal van de organisatie.

 

Profiel

  • Je bent secuur in data en beseft het belang daarvan. Dit is belangrijk voor de goede werking van de organisatie.
  • Je bent planmatig ingesteld en kunt deze goed opvolgen.
  • Als de nood hoog is, kan je presteren onder druk en je kan tegen deadlines werken.
  • Je bent communicatief sterk in het Nederlands en kan je respondent motiveren.
  • Je bent een multitasker, steeds enthousiast, klantvriendelijk en aangenaam aan de telefoon.
  • Je bent ervaren met het Office-pakket.
  • Je hebt een Bachelordiploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring.

 

Jobgerelateerde competenties

  • Professionele informatie en reglementering bijwerken
  • Documenten archiveren en klasseren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
  • Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Personeelsdossiers administratief opvolgen
  • Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren

 

Persoonsgebonden competenties

  • Regels en afspraken nakomen
  • Klantgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Contactvaardig zijn
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Samenwerken als hecht team
  • Plannen (= ordenen)
  • Omgaan met stress
  • Commercieel zijn

 

Aanbod

Deeltijdse functie van 19u. De organisatie is flexibel in de invulling van de uren. Dit kan onderling overlegd worden.

Correcte verloning met extralegale voordelen (maaltijdcheques, loonbonus,hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en tussenkomst in Telenet abonnement)

Plaats van tewerkstelling

1800 Vilvoorde

Waar en hoe solliciteren?

Via e-mail: jean-pierre.waeytens@bouwunie.be

Contact: Dhr. Jean-Pierre Waeytens

Solliciteren met CV

Motivatiebrief toevoegen